Γνωστό πια το θέμα μετά από τη δημοσιοποίηση 2 καταγγελιών για τη απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο Κοιμητήριο των Καλυβίων και τις αρμόδιες (?) Υπηρεσίες του.
Δημοσιοποιούμε λοιπόν την απάντηση στην πρώτη καταγγελία του Συμπαραστάτη του Δημότη του Δήμου Σαρωνικού, με τα εξής σχόλια.
Ο πρώτος καταγγέλλων ενώ είχε τη δυνατότητα να κινηθεί και με άλλους τρόπους, σύμφωνα με τη Λαική ρήση ” Τα παράπονά σου στον Δήμαρχο”, προτίμησε να ακολουθήσει τη θεσμοθετημένη διαδικασία – όχι και τόσο γνωστή – μέσω υποβολής αναφοράς στον ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ο οποίος βάσει του Νόμου έχει την υποχρέωση να διερευνήσει την υπόθεση, να ενημερώσει τη Δημοτική Αρχή, να ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ και να απαντήσει στον παραπονούμενο η καταγγέλοντα Δημότη.
Όλα τα παραπάνω, διαπιστώσαμε ότι έγιναν πράξη από τη πρώτη στιγμή, για να ακολουθήσει η επίσημη απάντηση καθώς και η έγγραφη-εξαναγκασμένη- “συγγνώμη” της Υπηρεσίας με σχετικό έγγραφό της, καθόλου αξιόπιστο για μας, στην οποία δεν δίνουμε καμία σημασία καθώς εκφράστηκε πολλές ημέρες μετά και όχι κατά την ημέρα του συμβάντος.
Αντίθετα, ο Δημότης εισέπραξε τη “συγγνώμη” του Δημάρχου στις πρώτες ώρες της δημοσιοποίησης του ζητήματος την οποία θεωρούμε ειλικρινή καθώς επιβεβαιώνεται η γνησιότητά της από τις επόμενες ενέργειες και επίσημες δηλώσεις του σε πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο.(Δείτε ΕΔΩ)
Πέραν της συγγνώμης όμως, αξία έχει, ότι μπήκε στο τραπέζι πια, ένα σοβαρό θέμα που μέχρι τώρα κανείς δεν του έδινε τη δέουσα αξία και αυτό δεν θα γινόταν αν η καταγγελία δεν είχε επίσημα κατατεθεί στον Συμπαραστάτη.
Αυτό έκανε και η δεύτερη καταγγέλλουσα που με προσοχή παρακολουθούμε και αυτό το θέμα.
Είναι σημαντικό για τους Δημότες να ισχυροποιούν -προσφεύγοντας σε αυτά ανάλογα με την περίσταση- τα θεσμοθετημένα όργανα των οποίων ο ρόλος είναι να προσφέρουν λύσεις στα προβλήματά τους.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗ
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ