Καθηγητής του Γυμνασίου Αναβύσσου, καταγγέλλει την πλημμελή συντήρηση του Σχολείου.

Με επιστολή προς τον Δήμαρχο Σαρωνικού Π Φιλίππου που κοινοποιείται και σε αρμόδιες Υπηρεσίες , καθηγητής του Γυμνασίου Αναβύσσου, αναδεικνύει τη κακή συντήρηση των κτηριακών εγκαταστάσεων.

Αγαπητέ κ. Δήμαρχε,
Έχετε ως δήμαρχος παραμελήσει τα καθήκοντά σας όσον αφορά την Συντήρηση του Κτηρίου αλλά και των Εξωτερικών Χώρων του Γυμνασίου Αναβύσσου όπου είμαι καθηγητής και το βλέπω κάθε μέρα που περνά. Οταν είναι να επανεκλεγείτε έρχεστε και μας ζητάτε την ψήφο μας και μας λέτε ότι θα κάνετε ότι μπορείτε για την λύση των προβλημάτων συντήρησης των σχολείων και του Γυμνασίου Αναβύσσου. Ομως μόλις αναλάβετε την εξουσία ξεχνάτε τις υποσχέσεις σας και δείχνεται εγκληματική αδιαφορία όσον αφορά την ανάληψη ευθύνης για την λύση των προβλημάτων συντήρησης του Γυμνασίου Αναβύσσου. Εμείς οι καθηγητές που διδάσκουμε στο Γυμνάσιο βλέπουμε τα προβλήματα και την εγκληματική σας αμέλεια. Γιαυτό σας στέλνω μέσω της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης wetransfer.com σε έτερο εμαιλ φωτογραφίες με τα σημεία και τα προβλήματα της αυλής κυρίως αλλά και ορισμένων άλλων εσωτερικών χώρων του Γυμνασίου Αναβύσσου ώστε να επιληφθείτε για την λύση των προβλημάτων αυτών προσωπικά ή αλλιώς οι υπεύθυνες υπηρεσίες του δήμου. Το εμαιλ αυτό όπως και τις φωτογραφίες της διαβιβάζω και στον συμπαραστάτη του δημότη αλλά και στον συνήγορο του πολίτη όπως και στην αρμόδια υγειονομική επιτροπή της περιφέρειας Αττικής. Παρακαλώ λάβετε το επισυναπτόμενο έγγραφο σε word όπου αναλύω όλα τα προβλήματα καλής συντήρησης του αύλειου χώρου(και ορισμένων άλλων χώρων) του Γυμνασίου Αναβύσσου.

Αμβρόσιος Αλεξανδράκης

Ακολουθεί αναλυτική έκθεση των προβλημάτων με αντίστοιχες φωτογραφίες.

(Επειδή βλέπουμε πως τα έγγραφα αποστέλλονται και στον Συμπαραστατη του Δημότη, να υπενθυμίσουμε, πως ναι μεν υφίσταται ακόμα ο Θεσμός του Συμπαραστάτη, πλην όμως η θητεία του έληξε με το τέλος της θητείας της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής και μέχρι τώρα δεν έχουν κινηθεί οι διαδικασίες για την εκλογή νέου) 

Η έκθεση προβλημάτων και οι φωτογραφίες που δημοσιοποίησε ο κος Αλεξανδράκης:

Κατάσταση της συντήρησης του κτηρίου των χώρων της αυλής και σημεία των εσωτερικών διαδρόμων του Γυμνασίου Αναβύσσου. Νομίζω ότι ο δήμος έχει παραμελήσει τα καθήκοντά του και έχει επιδείξει εγκληματική αμέλεια όσον αφορά την καλή συντήρηση των παραπάνω χώρων όπως φαίνεται στις φωτογραφίες που επισυνάπτω. Νομίζω ότι η πρότασή μου που κοινοποίησα στον δήμο και τον κ. Δήμαρχο όπως και στον κ. Τσαλικίδη αλλά και όπως έχει πρωτοκολληθεί η πρότασή μου στο Υπουργείο Παιδείας ότι δηλαδή η μόνη λύση για να παραχθεί εκπαιδευτικό αποτέλεσμα κάποιας ποιότητας είναι η συγχώνευση των πέντε σχολικών μονάδων του Δήμου Σαρωνικού σε ένα σχολείο σύγχρονο και πρότυπο με προδιαγραφές και όλες τις σύγχρονες αίθουσες και χώρους που χρειάζονται.
Από τις φωτογραφίες που επισυνάπτω φαίνεται η πλημμελής συντήρηση και η ανθυγιεινή κατάσταση των χώρων προαυλεισμού και άσκησης των μαθητών/τριών του Γυμνασίου Αναβύσσου. Στον αύλειο χώρο υπάρχουν πολλά προβήματα συντήρησης που λόγω της αμέλειας που έχει επιδείξει ο Δήμος Σαρωνικού και πρώτος υπεύθυνος από όλους είναι ο ίδιος ο Δήμαρχος κ. Φιλίππου έχει η κατάσταση ξεφύγει και διακυβεύεται η σωματική ακεραιότητα και η υγιεινή του χώρου του Γυμνασίου.
Πρέπει άμεσα ο Δήμαρχος να δώσει εντολή να αντιμετωπισθεί η κατάσταση και να διορθωθούν όλα τα κακώς κείμενα να βελτιωθεί κατά πολύ η υγιεινή των χώρων ώστε οι μαθητές να διαβιούν με ασφάλεια προς αποφυγή ατυχημάτων.

Ας πάρουμε τις φωτογραφίες μια προς μία και να περιγράψω τα προβλήματα:
1) Βλέπουμε τα αποφραγμένα φρεάτια στην αυλή και την παρεμπόδιση της απορροής των ομβρίων.
2) Βλέπουμε την πλημμελή καθαριότητα της αυλής με τα σκουπίδια να συγκεντρώνονται στην αυλή. Οι καθαρίστριες του Δήμου έρχονται μία φορά την εβδομάδα να καθαρίσουν όταν στο Δημοτικό σχολείο της Αναβύσσου είναι εκεί και καθαρίζουν κάθε μέρα!
3) Βλέπουμε τα νερά να λιμνάζουν λόγω της κακής παροχέτευσης των όμβριων υδάτων από την ασφαλτοστρωμένη επιφάνεια της αυλής με αποτέλεσμα να συλλέγεται λάσπη να πηγαίνουν πάνω στην λάσπη οι μπάλες στο μάθημα της Γυμναστικής και να υπονομεύει αυτό την ποιότητα άσκησης των μαθητών/τριών.
4) Βλέπουμε τα σκουριασμένα συρματοπλέγματα να ρίχνουν την σκουριά πάνω στο δάπεδο της αυλής και με τον κάθε ισχυρό άνεμο να εισπνέουν οι μαθητές/τριες την σκουριά με κίνδυνο για την υγεία τους. Αλήθεια τι θα έλεγε η Υγειονομική Επιτροπή αν ερχόταν να ελέγξει τον αύλειο χώρο του σχολέιου;
5) Βλέπουμε τα χαλασμένα συρματοπλέγματα να κρέμονται πάνω από τα κεφάλια των μαθητών. Αν κάποια μέρα σπάσουν οι στύλοι που τα κρατάνε τίποτα δεν θα υπάρχει εκεί να τα συγκρατούνε.
6) Τα τσιμεντένια σκαλοπάτια είναι αποσαθρωμένη η τσιμεντοκονία που τα καλύπτει και είναι επικίνδυνα να στραβοπατήσουν τα παιδιά και να πέσουν.
7) Στις τσιμεντένιες μαρκίζες έχουν διαβρωθεί ο οπλισμός τους και έχει αρχίσει και φαίνεται σκουριασμένος όπως είναι.
8) Οι σοβάδες στον διάδρομο που είναι οι τουαλέτες των παιδιών και οι μπογιές έχουν πέσει.
9) Η σιδερένια σχάρα στην αυλή στο γήπεδο μπάσκετ είναι σπασμένη και λείπει ένα στοιχείο της και οι μαθητές/τριες πέφτουν μέσα σε αυτό με κίνδυνο να σπάσουν τον αστράγαλό τους το ελάχιστο.
10) Εκεί που τα στηθαία συναντούν την άσφαλτο στην αυλή έχει φυτρώσει αγριάδα και κανένας δεν στέλνει γεωπόνο για να κλαδέψει αυτά και τα δένδρα που είναι μέσα στην αυλή.
11) Υπαρχει σκουριασμένος και σπασμένος προβολέας πάνω σε τσιμεντένια κολώνα στο γήπεδο μπάσκετ που κρέμεται απειλητικά πάνω από τα κεφάλια των παιδιών του Γυμνασίου.
12) Οι τσιμεντένιοι στύλοι που στηρίζουν τους προβολείς του γηπέδου μπάσκετ του σχολείου είναι τοποθετημένοι μόνο μερικά εκατοστά μακρυά από τα όρια του γηπέδου μπάσκετ και υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να τραυματιστούν οι μαθητές/τριες αν πέσουν τυχαία πάνω τους.
13) Τα σιδερένια πλαίσια των δοκαριών του τέρματος της χειροσφαίρισης είναι αδόκιμα κολλημένα και στηρίζονται εκτός προδιαγραφών πάνω στους στύλους του καλαθιού του μπάσκετ.
14) Οι κατεβασιές των σωλήνων της απορροής των ομβρίων από την ταράτσα και την μαρκίζα στο κτήριο που είναι οι τουαλέτες των μαθητών/τριών είναι σκουριασμένες και κομμένες ξεχαρβαλωμένες.
15) Η σιδερένια σκάλα για να επισκεπτόμαστε την ταράτσα και να πιάνουμε τις μπάλες του μαθήματος της γυμναστικής είναι σκουριασμένη και κομμένη στην μέση με αποτέλεσμα ότι μπάλες και να πέφτουν στην ταράτσα να μην μπορούμε να ανέβουμε και να τις κατεβάσουμε από κει.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Categories