Αστείρευτη η κάνουλα: Έρχεται και νέα στήριξη των ΜΜΕ από την Κυβέρνηση

Το δεύτερο μεγάλο πολιτικό ζήτημα την εποχή της πανδημίας του κορωνοϊού και τους χειρισμούς της κυβέρνησης, ήταν η περιβόητη «λίστα Πέτσα» και το μοίρασμα, με αγνώστου (ακόμη) ταυτότητας επιχειρήματα και κριτήρια, 20 εκατ. ευρώ για την καμπάνια του «Μένουμε σπίτι».

Παρά τη γενική κατακραυγή, ακόμη κι από αποφάσεις επιχειρηματιών και εκδοτών να επιστρέψουν τα χρήματα, φαίνεται ότι η κυβέρνηση δεν το βάζει… κάτω και προχωρά σε σειρά μέτρων, επισήμως «στήριξης της τηλεοπτικής πολυφωνίας» αλλά, πρακτικά, πρόκειται για… λίστα Πέτσα Νο 2.

Πρώτον, η επιδότηση των διαφημίσεων ώστε να εκπέσει πολύ σημαντικό ποσοστό από τη φορολογία, καθιστώντας την ελκυστική. Αρα, μικρότερος ΦΠΑ.

Δεύτερον, μια μεγάλη αύξηση στο ποσό επιδότησης για την προώθηση ελληνικών σειρών από το ΕΚΟΜΕ. Στόχος να ανέβει στο 40% η επιδότηση από το Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας, ενώ θα υπάρχει και δεύτερη επιδότηση σε σειρές με κόστος άνω των 15.000 ευρώ το επεισόδιο.

Και, τρίτον, για τη χρήση του 2020 οι τηλεοπτική σταθμοί δεν θα πληρώσουν το ετήσιο ενοίκιο της άδειας, αξίας 3,5 εκατ. ευρώ καθώς, ως γνωστόν, θα επιμερισθεί στις πληρωμές των επόμενων σεζόν.

aftodioikisi.gr

Categories