ΚΚΕ Σαρωνικού για την επικείμενη  κατάργηση της αστικής γραμμής 123 στο Δήμο μας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΒ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΙΟΓΡΑΜΜΗΣ 123

    Μόνο οργή και αγανάκτηση μπορεί να προκαλέσει η επικείμενη  κατάργηση της αστικής γραμμής 123 στο Δήμο μας. Η γραμμή αυτή εξυπηρετεί τις τοπικές συγκοινωνιακές ανάγκες, αλλά αποτελεί και ένα συγκοινωνιακό μέσο για τους σπουδαστές της ΣΤΕ Αναβύσσου που έρχονται με το αστικό της Σαρωνίδας από άλλες περιοχές της Αττικής. Αυτή είναι η απάντηση της κυβέρνησης στο χρόνιο αίτημα των κατοίκων του Δήμου μας για επέκταση του δικτύου των αστικών συγκοινωνιών και με άλλα δρομολόγια που να καλύπτουν όχι μόνο τη διακοινοτική επικοινωνία αλλά και τη σύνδεση με το σταθμό του μετρό στο Κορωπί!

Για όσους θέλουν να εμφανίσουν το ζήτημα ως τοπικό πρόβλημα, για όσους θέλουν να αποδώσουν την επίλυση ή όχι του θέματος στους καλούς ή τους κακούς τάχα χειρισμούς ενός τοπικού βουλευτή ή υπουργού μιας κυβέρνησης, οφείλουμε να τους υπενθυμίσουμε τα εξής που καθιστούν το ζήτημα όχι απλά ως ένα τοπικό αλλά κομμάτι ενός ολόκληρου σχεδιασμού για ολόκληρη την Αττική και όχι μόνο:

  1. Η τελευταία αγορά οχημάτων έγινε πριν 10-12 χρόνια!
  2. Από τα 1800 οχήματα (λεωφορεία και τρόλεϊ) μόνο τα 900 μπορούν να βγουν καθημερινά λόγω βλαβών!
  3. Διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις δεν προωθούν προγράμματα αγοράς οχημάτων και ανταλλακτικών ώστε και να ανανεώνεται ο στόλος (αρχές 2021 πρέπει να αποσυρθούν οχήματα του 1993-94), αλλά και να συντηρούνται οχήματα μεσαίας και παλαιάς αγοράς. Άλλωστε τα ναυπηγεία που θα μπορούσαν να κατασκευάζουν ανταλλακτικά, δόθηκαν στους Αμερικανούς και τους Κινέζους!
  4. Έχουν ευθύνη διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις για την μη πρόσληψη του αναγκαίου τεχνικού προσωπικού και προσωπικού κίνησης.

Αντί η κυβέρνηση της ΝΔ να χρηματοδοτήσει την πρόσληψη εργαζομένων, την κατασκευή ανταλλακτικών, λεωφορείων, αντί να αναπτύξει και να πυκνώσει τις γραμμές των δρομολογίων, συνεχίζει στο δρόμο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και επιλέγει με πρόσχημα την πανδημία και τις αυξημένες ανάγκες, μέσα στον Οκτώβρη να δώσει ζεστό χρήμα στους  ιδιώτες των ΚΤΕΛ και τουριστικών λεωφορείων εντάσσοντας τους στο συγκοινωνιακό έργο της Αττικής με ποσοστό 20%! Χαρακτηρίζει ως προαστιακά δρομολόγια που μέχρι σήμερα ήταν αστικά (Κορωπί, Λούτσα, Κρυονέρι κα) και τα παραδίδει στα ΚΤΕΛ. Χρηματοδοτούνται σε πρώτη φάση με 50 εκ για την αγορά οχημάτων αστικού τύπου μέσω leasing. Με αυτά τα χρήματα θα μπορούσε το ελληνικό δημόσιο να αγοράσει 300 νέα οχήματα! Μιλάνε για 500 εκ σε βάθος χρόνου, που θα δοθούν σε ιδιώτες για αγορά οχημάτων και ανταλλακτικών!

Τίποτα δεν τους ξέφυγε! Αυτός είναι ο σχεδιασμός όλων των κυβερνήσεων διαχρονικά και της προηγούμενης του ΣΥΡΙΖΑ, που θυμηθήκαν τώρα τα τοπικά στελέχη του  ότι η κυβέρνηση ΝΔ εξυπηρετεί ιδιωτικά συμφέροντα, νομίζοντας ότι θα θολώσουν τα νερά των δικών τους ευθυνών! 

Βασικός στόχος είναι και παραμένει για όλες τις αστικές κυβερνήσεις: με την είσοδο ιδιωτών ΚΤΕΛ και ιδιωτικών συμπράξεων, να μπορούν να εξυπηρετηθούν επιχειρηματικοί όμιλοι στο κομμάτι αγοράς και συντήρησης ανταλλακτικών και οχημάτων και βεβαίως η αλλαγή των εργασιακών σχέσεων προς το χειρότερο με την συντριβή συλλογικών συμβάσεων, μισθών και ωραρίων.

   Η οργή και η αγανάκτηση του λαού πρέπει να στραφεί ενάντια σε αυτές τις πολιτικές που στέκονται εμπόδιο στο δικαίωμα του για δωρεάν και ασφαλή συγκοινωνία, πόσο μάλλον εν καιρώ πανδημίας.

Απαιτούμε:

  • τη διατήρηση της γραμμής 123
  • την πύκνωση των δρομολογίων του αστικού λεωφορείου της Σαρωνίδας
  • την επέκταση αστικών γραμμών σε όλο το Δήμο
  • την σύνδεση με αστικό δρομολόγιο με το σταθμό του μετρό στο Κορωπί

 

 

Κ.Ο. Σαρωνικού του ΚΚΕ

 

Categories