Νέα λίστα Πέτσα και μάλιστα «λευκή», στα μέτρα για τους πληγέντες από την κακοκαιρία

Με μια λιτή αναφορά στη έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους για «δαπάνες υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης», χωρίς διαγωνισμό, με ύψος που «δεν μπορεί να εκτιμηθεί» και υπό την πίεση της έξαρσης των κρουσμάτων κορονοϊού, η κυβέρνηση φρόντισε να συμπεριλάβει τη νέα διαφημιστική καμπάνια για τα μέσα ενημέρωσης, μέσα στο νομοσχέδιο που εκτάκτως κατάθεσε αργά το βράδυ της Τετάρτης για τη στήριξη των πληγέντων από τον πρόσφατο «Ιανό». Ταυτόχρονα, χαρίζει τουλάχιστον 20 εκατ. ευρώ στην συνδρομητική τηλεόραση, καθώς και φοροαπαλλαγές για συγκεκριμένες διαφημιστικές δαπάνες.

Με μία διάταξη που προκαλεί το κοινό περί δικαίου αίσθημα αλλά και την νοημοσύνη των πολιτών, η κυβέρνηση έσπευσε το βράδυ της Τετάρτης να συμπεριλάβει μία νέα διαφημιστική καμπάνια για τα μέσα ενημέρωσης, μέσα στο νομοσχέδιο για τις αποζημιώσεις τους πληγέντες από την κακοκαιρία του «Ιανού» τις προηγούμενες ημέρες.

Με μία διάταξη – αίσχος στην έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, αναφέρεται ευθαρσώς πως «Παρέχεται η δυνατότητα ανάθεσης με τη διαδικασία διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση διαγωνισμού υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών καθώς και κάθε άλλης συναφούς υπηρεσίας για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη λήψη μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του κορονοϊού».

Με απλά λόγια, μετά από τα 24 εκατ. ευρώ του πρώτου και του δεύτερου μέρους της λίστας Πέτσα, τις αδιαφανείς διαδικασίες και την κατάφορα άδικη κατανομή του μεταξύ του συνόλου των μέσων ενημέρωσης, σήμερα προχωράει σε μία ακόμα πιο σκιώδη διαδικασία. Όπως αναφέρεται, χωρίς να αναφέρεται καν το κόστος, η κυβέρνηση προβλέπει μία συνοπτική διαδικασία που δεν περιλαμβάνει διαγωνισμό, δεν περιλαμβάνει δημοσίευση προκήρυξης του προς ανάθεση έργου, και φυσικά, προβλέπει απευθείας ανάθεση στην εταιρεία που θα την αναλάβει.

Με το άρθρο 11 του νομοσχεδίου για τις αποζημίωσεις των πληγέντων από την κακοκαιρία, η κυβέρνηση δίνει και πάλι σε μία ιδιωτική εταιρεία την ενημερωτική καμπάνια για τα μέσα ενημέρωσης, βασιζόμενη στο άρθρο 32 του ν. 4412/2016, μία συνοπτική διαδικασία που προβλέπει μη δημοσίευση προκήρυξης του προς ανάθεση έργου και τη μη διενέργεια διαγωνισμού με υποβολή ανταγωνιστικών …. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

thepressproject.gr

Categories