Το ΚΚΕ Κορωπίου για την κατάσταση των λεωφορειακών γραμμών στο Κορωπί

Για την κατάσταση των λεωφορειακών γραμμών στο Κορωπί.

Η κατάσταση με τις λεωφορειακές γραμμές στο Κορωπί είναι τουλάχιστον απαράδεκτη και έχει επιδεινωθεί όλο αυτό το διάστημα της πανδημίας. Οι εικόνες με εργαζόμενους, μαθητές, συνταξιούχους να περιμένουν στην στάση είναι χαρακτηριστικές. Ακόμα πιο χαρακτηριστικό είναι το στοίβαγμα που επικρατεί εντός των λεωφορείων ειδικά στις ώρες αιχμής. Στις γραμμές 308, 309 και 330 οι ελλείψεις και καθυστερήσεις διαμορφώνουν μια δυσάρεστη καθημερινή ταλαιπωρία . Η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχει ένα λεωφορείο αντί για τρία, όπως ήταν ο αρχικός προγραμματισμός στη γραμμή 309 ( πολλές φορές και κανένα), ένα λεωφορείο στη γραμμή 330 αντί για τρία, παμπάλαιος στόλος στην γραμμή 308.
Όλα αυτά δεν είναι τυχαία γεγονότα. Δεν είναι αποτέλεσμα κάποιας κακής διαχείρισης ή λάθους σχεδιασμού. Εδώ και χρόνια απαξιώνεται η δημόσια αστική συγκοινωνίας από όλες τις κυβερνήσεις και τα κόμματα που τις σχημάτιζαν. Οι ανάγκες του λαού της περιοχή μας για συχνή, αξιόπιστη, φθηνή, συγκοινωνία δεν ικανοποιήθηκαν από καμία κυβέρνηση. Έχουν περάσει 12 χρόνια και 4 κυβερνήσεις από την τελευταία αγορά ορισμένων οχημάτων, από τότε έχουν να γίνουν και προσλήψεις, δηλαδή από το μακρινό 2008 έχει να έρθει καινούργιο λεωφορείο στο Κορωπί.

Η κυβέρνηση εκμεταλλευόμενη την πανδημία και την πραγματική ανάγκη για πύκνωση των δρομολογίων, δίνει ζεστό χρήμα στους επιχειρηματικούς ομίλους, δίνει στους ιδιώτες των ΚΤΕΛ να αναλάβουν το συγκοινωνιακό έργο. Από την Δευτέρα 5 Οκτωβρίου το δρομολόγιο της γραμμής 330 περνάει στην δικαιοδοσία της ΚΤΕΛ ΑΕ.

Με μαθηματική ακρίβεια η εξέλιξη, να αναλάβουν συγκοινωνιακό έργο οι ιδιώτες δεν θα συμβάλει στην καλυτέρευση των υπηρεσιών όταν είναι γνωστό ότι η ιδιωτική πρωτοβουλία βασίζεται στη σχέση κόστους οφέλους, ποντάρει στο κέρδος. Υπάρχει πείρα από τέτοιες «δοκιμές” και η πείρα αυτή είναι λιγότερα δρομολόγια, ακριβότερα εισιτήρια, απλήρωτοι και ανασφάλιστοι εργαζόμενοι.

Η δημοτική αρχή βιάστηκε να χειροκροτήσει την κυβέρνηση, όμως θα έπρεπε να διεκδικεί το αυτονόητο. Αντί να ζητάει όπως κάνει και άλλες γραμμές πέρα του 330 να περάσουν στους ιδιώτες θα έπρεπε να διεκδικεί άμεση ενίσχυση του στόλου με νέα οχήματα και προσλήψεις προσωπικού.

Μόνη λύση που θα βελτίωση ΑΜΕΣΑ την κατάσταση είναι η επισκευή 200 οχημάτων που έχουν μικροβλάβες και είναι αραγμένα στα αμαξοστάσια (όπως στο αμαξοστάσιο της Ανθούσας που εξυπηρετεί την περιοχή μας), τα οποία μπορούν να κυκλοφόρησαν σε 3 ημέρες και η επισκευή άλλων 250 που έχουν πιο σοβαρές βλάβες και μπορούν να επισκευαστούν σε ενάμιση μήνα. Αυτό προϋποθέτει τα χρήματα που σκοπεύει να δώσει η κυβέρνηση στους επιχειρηματίες να το δώσει για ανταλλακτικά και προσλήψεις.

Η οργή και η αγανάκτηση του λαού πρέπει να στραφεί ενάντια σε αυτές τις πολιτικές που στέκονται εμπόδιο στο δικαίωμα του για δωρεάν και ασφαλή συγκοινωνία, πόσο μάλλον εν καιρώ πανδημίας.
Απαιτούμε:
• την πύκνωση των δρομολογίων των αστικών λεωφορείων της πόλης μας
• την επέκταση αστικών γραμμών σε οικισμούς που μέχρι σήμερα δεν υπάρχει πρόσβαση
• Να πυκνώσουν τα δρομολόγια που συνδέουν την βιομηχανική ζώνη με το σταθμό του προαστιακού στο Κορωπί
• Άμεση πρόσληψη προσωπικού στις αστικές συγκοινωνίες, αγορά ανταλλακτικών και νέων οχημάτων

Κ.Ο. Κορωπίου του

Categories