Μουσείο Ιστορίας το 1ο Δημοτικό Σχολείο Καλυβίων με ταυτόχρονη ανέγερση νέου Δημοτικού, η πρόταση Φιλίππου! Αυτό αποκάλυψε ο Γ.Γ. του Δήμου Σαρωνικού Μιλτιάδης Κλάπας που ήταν ο προσκεκλημένος στην εκπομπή του Μέμου Ξυγκάκη, ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΣ ΑΝΕΜΟΣ της 5/1/20.
Ο Μιλτιάδης Κλάπας έκανε ενημέρωση σχετικά με το πρόγραμμα της ηλεκτροκίνησης στο Δήμο Σαρωνικού και τις προοπτικές αυτής της τεχνολογίας που υποστηρίζεται από την Πολιτεία. Αρχικά σχεδιάζονται δύο σταθμοί φόρτισης (Ανάβυσσος και Δημαρχείο Καλυβίων) και στη συνέχεια η προμήθεια δέκα ηλεκροκίνητων αυτοκινήτων, (πέντε μεγάλα και πέντε μικρά). Την όλο σχεδιασμό έχει αναλάβει ο Δήμος Σαρωνικού και αυτός είναι ο λόγος της χρηματοδότησης του με το ποσό των 39.600 ευρω
Σχετικά με την νέα υπηρεσία mykeplive με έδρα το ΚΕΠ Καλυβίων διευκρινήστηκε πως παραμένουν σε λειτουργία με τον κλασσικό τρόπο και τα τρία ΚΕΠ στο Δήμο Σαρωνικού (Καλυβίων, Αναβύσσου και Π.Φώκαιας).
Μιλώντας ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου για το Μουσείο Αλυκών Αναβύσσου -το οποίο πλέον μπαίνει σε τροχιά μελέτης και υποβολής αίτησης για χρηματοδότηση- αποκάλυψε πως πέραν αυτού, θα υποβληθεί πρόταση χρηματοδότησης από το πρόγραμμα ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ για κατασκευή νέου κτιρίου στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Καλυβίων και μετατροπή του υπάρχοντος παλαιού, σε ΜΟΥΣΕΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Δήμος Σαρωνικού
28 Δεκεμβρίου 2020 στις 8:32 μ.μ. ·
Στην υπηρεσία myKEPlive εντάχθηκε ο Δήμος Σαρωνικού.
Ο Δήμος Σαρωνικού εντάχθηκε στην υπηρεσία myKEPlive, όπως ανακοινώθηκε επίσημα σήμερα από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Η εξέλιξη αυτή προήλθε μετά από σχετικό αίτημα που υπέβαλε ο Δήμος για ένταξη στη συγκεκριμένη υπηρεσία στις 2/12, στο πλαίσιο της προσπάθειας που έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετούς μήνες για τον εκσυγχρονισμό και την ψηφιοποίηση των παρεχόμενων προς τους πολίτες υπηρεσιών. Ο Δήμος μας άλλωστε ήδη από τον Μάιο έχει εγκαινιάσει στην ιστοσελίδα του www.saronikoscity.gr την ψηφιακή πλατφόρμα “Ηλεκτρονική Υποβολή Αιτημάτων Πολιτών” (dimotis.saronikos.net), με την οποία οι δημότες με ένα “κλικ” υποβάλλουν τα αιτήματά τους, τα οποία προωθούνται αυτόματα στις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες, ώστε αφενός να μην είναι απαραίτητη η επίσκεψη τους στις υπηρεσίες του Δήμου, αφετέρου να εξυπηρετούνται γρήγορα, αξιόπιστα και με ασφάλεια, καθώς η είσοδος και η εγγραφή γίνεται με τους κωδικούς του TAXISnet.
Όσον αφορά στην υπηρεσία myKEPlive, στην οποία εντάχθηκε το ΚΕΠ Καλυβίων, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα πλέον να προγραμματίσουν ψηφιακό ραντεβού στο ΚΕΠ. Η υπηρεσία διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση – Αίτηση, 2) Εξυπηρέτηση από τον δήμο, 3) Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία και 4) Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις. Οι ώρες εξυπηρέτησης που μπορούν να επιλέξουν οι πολίτες είναι από τις 08:00 έως τις 14:30.
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την ένταξη στη συγκεκριμένη υπηρεσία, εξοπλίσθηκε το ΚΕΠ Καλυβίων με σύγχρονο ψηφιακό εξοπλισμό και οι υπάλληλοί του έλαβαν την απαιτούμενη εκπαίδευση για τον χειρισμό της πλατφόρμας, την οποία σχεδίασε και υλοποίησε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Επισημαίνεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ διεξάγονται κατόπιν ραντεβού μέσω του myKEPlive.gov.gr.
Ο Δήμαρχος Πέτρος Φιλίππου δήλωσε σχετικά: “O Δήμος μας περνάει στο επόμενο στάδιο της ψηφιοποίησης των δημοτικών υπηρεσιών, που υπήρξε σημαντική προεκλογική μας δέσμευση, με την ένταξή του στην υπηρεσία myKEPlive. Tους τελευταίους μήνες, στη συγκυρία της πανδημίας, εντείναμε τις προσπάθειές μας ώστε οι δημότες μας να εξυπηρετούνται από μακριά, γρήγορα, αποτελεσματικά και με ασφάλεια για την υγεία τους. Θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας για τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση των παρεχόμενων προς τους πολίτες υπηρεσιών”.
Από το Γραφείο Τύπου