Ράλι Ακρόπολις: Η γυναίκα ως «διακοσμητικό» στοιχείο;

Χιλιάδες σελίδες, χιλιάδες άρθρα, χιλιάδες αναρτήσεις έχουν γραφτεί τα τελευταία χρόνια για τη θέση της γυναίκας στη σημερινή κοινωνία.

Για τη γυναίκα ως «διακοσμητικό» στοιχείο και για την σεξιστική αντίληψη που οδηγεί στην ουσία σε υποβάθμισή της, σε φαλλοκρατικό «εξάρτημα».

Ο 21ος αιώνας ωστόσο επιφύλασσε μια έκπληξη με το κίνημα #metoo, την καταγγελία για την γυναικεία κακοποίηση, αποτέλεσμα της υποβάθμισης της γυναίκας εδώ και αιώνες.

Φαίνεται για μερικούς πως δεν έχει αλλάξει τίποτα, αφού αυτό το μοντέλο συνεχίζεται και οι ρόλοι εμμένουν με τη γυναίκα να αποτελεί «εξάρτημα» τηλεοπτικών εκπομπών ή αγώνων, σχεδόν πάντα προς τέρψιν του ανδρικού πληθυσμού.

Ομολογία αυτού και οι σημερινές εικόνες από το Ράλι Ακρόπολις με τις εικόνες προς όλες τις γωνιές της γης.

Πανέμορφες κοπέλες κοσμούσαν την αφετηρία ως διακοσμητικά στοιχεία.

Συνεχίζουν την ίδια λογική.

Φυσικά και δεν έχουμε τίποτα εναντίον των συγκεκριμένων γυναικών που είναι εργαζόμενες.

Με τη λογική της γυναίκας αντικείμενο, διακοσμητικό στοιχείο υπάρχει το πρόβλημα γιατί διαιωνίζει ένα τεράστιο λάθος και μια λάθος πορεία που οδηγεί σε συγκεκριμένες λογικές που έχουν ανατραπεί και καταδικαστεί!

Και αν «γίνεται αλλού» και είναι θέμα «marketing» αποτελεί νεοφιλελεύθερη και σεξιστική δικαιολογία, απλά και μόνον!

 

documentonews.gr

Categories