Η γνωστή μέθοδος των ΜΜΕ…

Σπάνια ελληνική δημοσιογραφία.

Συνεχή ρεπορτάζ για τις υψηλές τιμές ρεύματος και βενζίνης, αλλά ελάχιστη αναφορά γιατί… οι τιμές είναι τόσο υψηλές, πως λειτουργούν τα μοντέλα κοστολόγησης, γιατί πληρώνουμε τόσο ακριβότερα την ενέργεια σε σχέση με την αγοραστική μας δύναμη κλπ κλπ.

Καμία επίσης ανάλυση της περίφημης “ρήτρας”, του μηχανισμού εκτίμησης τιμών.

Μια δημοσιογραφία δηλαδή καθαρά “διαπιστωτική”, του “συνέβη αυτό” χωρίς να αναρωτιέται το “γιατί”.

Το παράξενο;

Σε άλλα θέματα, όπως π.χ. της Πισπιρίγκου, τα ίδια ΜΜΕ ψάχνουν το “γιατί” με κάθε τρόπο, επιστρατεύουν ψυχιάτρους, ψυχολόγους, γιατρούς κάθε ειδικότητας, ειδήμονες ή έστω “ειδήμονες-ψώνια”, και κάνουν ατελείωτα ρεπορτάζ για το “γιατί” και το “πως” και το “με ποιο τρόπο”.

Άρα τη μέθοδο την ξέρουν…

Christos Ktenas (FB)

nonews-news.com

Categories