«Με το κεντρικό μας σύνθημα «Visit Saronikos, the breath of Attica», ο Δήμος Σαρωνικού συμμετείχε τον Νοέμβριο σε δύο κορυφαίες τουριστικές εκθέσεις, στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Ειδικότερα, ο Δήμος Σαρωνικού έλαβε μέρος ως συνεκθέτης της Περιφέρειας Αττικής, στην Διεθνή Έκθεση Τουρισμού World Travel Market (WTM), που πραγματοποιήθηκε από τις 5 έως τις 7 Νοεμβρίου στο συνεδριακό κέντρο London Excel στο Λονδίνο, ενώ για 3ηφορά ο Δήμος μας εκπροσωπήθηκε φέτος στη Philoxenia, την μεγαλύτερη τουριστική διεθνή έκθεση που διοργανώνεται στην Ελλάδα από το 1985, η οποία διεξήχθη από τις 14 έως και τις 16 Νοεμβρίου.
Η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κα Βικτώρια Σιμιτζή βρέθηκε στις δύο εκθέσεις πραγματοποιώντας πολυάριθμες B2B συναντήσεις με touroperators διεθνή και εγχώρια τουριστικά γραφεία, bloggers και δημοσιογράφους, με στόχο την προώθηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του δήμου μας, ως έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό που μπορεί να φιλοξενήσει επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στον πολιτιστικό μας πλούτο, την ιστορία, την τοπική γαστρονομία και τις φυσικές ομορφιές της περιοχής μας. Από τον Δήμο Σαρωνικού παρόντες στην Philoxenia ήταν η Αντιπρόεδρος της Κοινότητας Σαρωνίδας κα Μαρία Σακαρούδη καθώς και το τουριστικό γραφείο White & Blue Luxury Travel, που εδρεύει στην Ανάβυσσο.
Επιπλέον, παρουσιάστηκαν όλες οι δυνατότητες φιλοξενίας και ξενάγησης τόσο μεμονωμένων επισκεπτών, όσο και οργανωμένων γκρουπ, μέσα από μια ολοκληρωμένη παρουσίαση και νέο ενημερωτικό υλικό.
Η συμμετοχή αυτή σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής, που εστιάζει στη διεθνή προώθηση και την αναβάθμιση του δήμου μας, ως τουριστικού προορισμού. Ειδικότερα, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με κυβερνητικούς φορείς, εκπροσώπους από άλλους δήμους της χώρας, εκπροσώπους της τουριστικής αγοράς και επαγγελματίες του πεδίου αυτού από 20 και πλέον χώρες όλου του κόσμου, μεταξύ των οποίων οι ΗΠΑ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Ισπανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Κύπρος κλπ.
Ο Δήμος μας, μέσω της παρουσίας του ανέδειξε το ιδιαίτερο τουριστικό προϊόν των πέντε δημοτικών του ενοτήτων καθώς και την πολυεπίπεδη συμβολή των πολιτιστικών και εξωραϊστικών συλλόγων, που εδρεύουν στο δήμο, ως μοχλό ανάπτυξης ενώ δόθηκε έμφαση στον εμπλουτισμό των πολιτιστικών διαδρομών και περιπάτων, ένα πεδίο που αποτελεί βασικό μας άξονα για το 2025.
«Ευχαριστούμε θερμά τις επιχειρήσεις της περιοχής, τον Εμπορικό Σύλλογο Παλαιάς Φώκαιας καθώς και τα τουριστικά γραφεία που εδρεύουν στον Δήμο μας, τα οποία μας προμήθευσαν με χρήσιμο έντυπο υλικό. Η συμμετοχή μας απέφερε ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα και συνέβαλε στο να προβληθεί το προφίλ του τουριστικού μας brand name, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Συγκεκριμένα, έχουμε ήδη πολυάριθμα αιτήματα διεθνών τουριστικών γραφείων για την ένταξη του Σαρωνικού στα τουριστικά τους πακέτα και προγράμματα. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να αξιοποιούμε κάθε ευκαιρία για να επικοινωνούμε την αυθεντικότητα και την ποιοτική διαφορά, που προσφέρει ο τόπος μας», δήλωσε σχετικά η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κα Βικτώρια Σιμιτζή.